piątek, 4 lipca 2014

Lecznicza maść - Lipobase

Witajcie kochani, dzisiaj postanowiłam napisać Wam krótką recenzję i opisać działanie maści, która uratowała moje oczy. Lipobase  produkt do stosowania na wszystkie reakcje alergiczne na całym ciele.

Jako osoba ze skórą alergiczną mam uczulenie na wiele kosmetyków.
Niestety kupując bazę pod cienie z Essence nie przewidziałam skutków ubocznych produktu. Na początku byłam z niej zadowolona, ale po dłuższym czasie użytkowania moje powieki zaczęły puchnąć i bardzo się łuszczyć. Przy każdym mrugnięciu odczuwałam dyskomfort i postanowiłam poradzić się farmaceuty co mam zrobić, żeby problem zniknął.

Pani w aptece poradziła mi właśnie tą maść, kosztowała mnie ona ok. 30 zł. Nakładałam ją nie tylko na powieki ,ale również pod, na noc i zauważyłam dość dużą poprawę. Chciałam ,żeby moja kuracja była jeszcze skuteczniejsza i dlatego zaczęłam używać maści też na dzień pod makijaż, ale nie dawno przestałam i pod upływem czasu sądzę, że nakładanie maści pod makijaż nie było korzystne dla cieni ,ale bardzo pomogło moim powieką. 

Moje powieki wyglądają teraz zdrowo, ale nadal używam tego produktu na noc.

Maść ma bardzo ciężką konsystencję i długo się wchłania ,dlatego nie polecam jej nakładać na całą twarz jak zalecała Pani farmaceutka. 

Lipobase to maść bardzo wydajna, osobiście używam jej od roku, a nawet połowy tubki, która zawiera 100g maści, nie zużyłam. Bardzo polecam Wam ta maść, jeżeli macie jakiekolwiek problemy z powiekami i skórą pod oczami. Mam nadzieję, że moja recenzja Wam się spodobała i zapraszam na kolejne posty o kosmetykach pielęgnacyjnych. 

~Sala



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz