wtorek, 15 lipca 2014

Maybeline - korektor Afinitone - hit czy kit?

Witajcie :)
Dzisiaj postanowiłam opisać Wam o jednym z produktów o którym w internecie jest głośno, czyli o korektorze Afinitone w płynie firmy Maybeline. Jest on bardzo łatwo dostępny, bo znajdziemy go w każdej drogerii posiadającej szafę Maybeline, ja go kupiłam za mniej więcej 30

       
Używam tego korektora od paru dobrych miesięcy i dopiero teraz zaczęły się pokazywać przezroczyste boki opakowania, więc śmiało mogę powiedzieć, że jest wydajny.
Stosuje go do niwelowania cieni pod oczami i jestem z niego bardzo zadowolona, po utrwaleniu wszystkiego pudrem korektor utrzymuje się cały dzień. Jak Wam wiadomo mam skórę alergiczną i wiele korektorów wysusza mi ją pod oczami, ale ten produkt do nich nie należy i to jego wielki plus.                
Mam ciemną karnację i nigdy nie mogłam poradzić sobie z ciemno-fioletowymi cieniami pod oczami i jestem bardzo zadowolona i na pewno kupię go ponownie. Próbowałam kryć nim też niedoskonałości, ale nie jest on w tym rewelacyjny.

  Korektor ma bardzo solidne, nie łamiące się opakowanie. Nie schodzą z niego napisy oraz jest bardzo łatwo w otwieraniu. To co go wyróżnia to aplikator bardziej stworzony na podobieństwo stempelka, który przypomina aplikator błyszczyka. 

     
Bardzo polecam Wam ten korektor i osobą o alergicznej i o normalnej cerze, posiada fajne kolory, które na pewno przypadną Wam do gustu. Pozdrawiam.



~Sala                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz