wtorek, 15 lipca 2014

Najlepszy do brwi! Color Tataoo Maybelline


Cześć :) 
Dzisiaj długo oczekiwana recenzja kultowego już Color Tataoo w kolorze 40 Permanent Taupe, mojego niezmiennika do brwi. Długo zwlekałam,żeby go kupić, lecz zdecydowanie nie żałuję. Jest łatwo dostępny i dostaniemy go w większości drogerii. Jego cena waha się od 22zł do nawet 35zł. Od zawsze podobał mi się jego solidny słoiczek, który jest bardzo elegancki. Oryginalnie jest to cień w kremie i tu też świetnie spełnia swoją rolę. Rzadko jednak używam go na powiekę, wolę go do podkreślania brwi. Jego kolor pasuje większości typom urody i jest bardzo uniwersalny. Ma chłodny szary odcień i ledwo widoczne drobinki. Przy delikatnej aplikacji pasuje blondynką i rudym, gdy nałożymy go więcej nadaje się do włosów ciemnych. Z pozoru zwykły cień, a trzyma się cały dzień w jednym miejscu oraz dzięki swojej konsystencji utrzymuje brwi. Jest bardzo wydajny. Nie wiem na ile starczy mi jedno opakowanie,ale jestem przekonana,że na przynajmniej półtora roku codziennej współpracy. Łatwo nim jednak zrobić sobie krzywdę. Wystarczy chwila nieuwagi i otrzymujemy efekt przerysowanych brwi, ale dla sprawnej ręki nie stanowi to utrudnienia. Można go wyczesać i pozostawić wtedy tylko lekką smugę koloru. Jeżeli jeszcze go nie macie, polecam wam z całego serca, bo to właśnie ten cień odmienił cały mój makijaż.


Czego używacie do podkreślania brwi? :)

~Gonza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz